erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-08-06
22:26:34

Update

God kväll allihop :)

 

Börja med att tacka för lycko önskningarna idag :)

Har haft lite fullt upp och väntade därför att blogga tills jag kom hem.

Det var väl ca tvp månader sen vi startade och idag gick det kononfint!

 

Han var lite slö i uppvärmingen idag faktiskt, men det var rätt varmt och lite klibbigt väder. Men han gick bra och lyssnade, var även fin på framhoppningen.

Banan bestod av nio hinder idag och där var både mur och regnbågar under hinderna. Vilket Jolly inte hoppat tidigare och han är lite ovan vid sådant än så länge även plank var där men det har vi hoppat lite lågt hemma.

Iallafall ut på banan och han rörde sig jätte fint, sprången var bra i  mellanåt såkallad "jollyhopp" som vi säger nu mera ;) hehe men det tar tid tat lära sig ju. Vi fick ett stopp på muren. . Vi tappa typ farten så jag vet inte riktigt vad jag gjorde för hade jag bara skänklat på lita så hade han ju hoppat. Men jaja han tog alla dem andra och hoppade muren direkt efter vi stannat där. Jag är helnöjd och Jolly tyckte det var jätte kul :D

 

Sen var det Saras tur på honom, han fick inte så mycket vila mellan klasserna då de var få startande så han var nog lite trött. Men Sara fick fram honom i en härlig galopp som jag måste få igång lite mera och dem hoppade kanon fint. Dem rev ett och han blev lite rädd vid regnbågarna men det var förmodligen inte för dem utan för en funktionär som stod med kratta en bit ifrån. .  En fin ritt och Sara han inte ridit/hoppat Jolly sen 2 månader tillbaka. Bra gjort :D

 

Helnöjd men Jolly idag, fin och lasta med.

 

Film kommer upp imorgon då jag inte orkar nu, lite bilder kommer nog. :)

Nu ska jag svarar lite på era komentarer och läsa era bloggar .)

Kram

Kommentar:
#1: Wilma

Jadå superhärligt! :)

Svar: verkligen :)
Erika Svensson

2012-08-06 @ 22:36:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: