erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-08-04
18:16:43

Tjingeling :)
Ser att videofyme äntligen kommit igång och mina filmer kom upp lite sådär helt plötsligt haha . jaja.
 
 
Vilken härlig lördag jag haft än så länge :) Legat och solat och badat, dö skönt! Behövde jag, åt sedan lite lunch sen körde jag och Sara L och hennes storsyster Sofia till hofterup och tittade på ett stall. Väldigt fint och mysigt, framförallt trevligt par som äger det! Tummen upp!
 
Hälsade på lillebror och föräldrarna på deras restaurang en snabbvända med och nu är jag hemma. Hah och nu började det regna ute.. . Så jag är nöjd! Haft min tid ute nu blir det en fin lördag med pierre.
 
Han golfade ju idag och blev 7a, bra :)
 
Rolf nolla i OS med idag toppen!
 
Imorgon ska Jolly och stallet ridas/fixas på morgonen sen på kvällen kör jag dit igen för att tvätta honom.
Tävlign på måndag ju :)
 
Lite snabb och bullrig update men det är ju faktiskt lördag!
Kram
 
 
Kommentarer:

Ha en fortsatt bra dag!
Kram

Svar: Desamma! Kramen
Erika Svensson

2012-08-04 @ 19:28:20

Fin blogg<3 Planer för morgondagen???

Svar: Tack tjejen :) Imorogn ska jag trimma min häst inför tävlingen på måndag. Ridas och tvättas :D själv?
Erika Svensson

2012-08-04 @ 20:01:45

hoppas du får en jätte mysig sommarkväll!! :)

Svar: Tack desamma du! Så gulligt! :)
Erika Svensson

2012-08-04 @ 21:00:45
#4: elsa

SV: Det har gått riktigt bra faktiskt! 70.9% i dressyren och ett liiitet pet på näst sista hindret i hoppningen och ligger just nu trea. :)

Har skrivit ett utförligare inlägg på bloggen och med lite bilder :)

Svar: oh vad kul!! ska gå in och läsa!!
Erika Svensson

2012-08-04 @ 21:06:13

Fin blogg!
Kika gärna in på min blogg , du kommer inte att ångra dig:)

Svar: Tack så mycket :) Det ska jag absolut göra!
Erika Svensson

2012-08-04 @ 21:23:56

veckans blogg, klicka in dig och anmäl dig? du har stor chans att vinna, http://specialdreams.webblogg.se/

Svar: Tackar :)
Erika Svensson

2012-08-04 @ 21:55:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: