erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-08-04
21:59:58

Så himla kul
Sitter och myser i soffan med Pierre men var ju tvungen att gå in på bloggen lite :)
 
Jätte kul att jag fått nya läsare samt att ni är aktiva och komenterar så mycket grymt kul!
Jag gillar ju när vi delar på saker och berättar historier samt delar med er av vad ni varit med om på hästtävlingar m.m. Även ni som inte rider och följer mig som människa är så välkommna och ni ska veta att jag har många bloggar samlat på mina favortier på datorn nu. Läser många utav mina egna läsares bloggar :)
 
Kommer förmodligen en frågestund snart då jag fått många nya läsare och ni också ska få chansen att ställa massa frågor :)
 
Kram
 
hah hittade en kulig bild
Kommentarer:

Var gärnaa med och tävla om att få gästblogga på min blogg, vill du ha flera läsare till din blogg? Var då med och tävla om att få blogga ett inlägg för mina 500-1000 läsar per dag :)

http://www.nattstad.se/Ebbaahansen?page=2

Svar: Hej, ska kika och in och se vad det innebär :)
Erika Svensson

2012-08-04 @ 22:28:52
#2: VickanR

hoppas din dag vart bra! kolla gärna min blogg :)

Svar: Det har den :) själv? De ska jag du
Erika Svensson

2012-08-04 @ 22:48:45
#3: Julia

Fin blogg:) Haft en bra dag ?
Kolla gärna min blogg. tror it du kommer att ångra dig:)
Har du tid får du gärna lämna en kommentar:)

Svar: Tack så jätte mcyket! Absolut ska jag göra det :)
Erika Svensson

2012-08-04 @ 23:10:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: