erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-08-26
19:10:55

Ridtur inställd

Slapp söndag typ. Gjorde lite vettigt iallafall. Lill Sara skulle få rida Jolly idag då han ändå skulle få gå lite lugnare och jag få lite avlastning :) men det öste ner samt åska och blixt sen med så vi struntade i det idag. Får arbeta igenom honom ordentligt imorgon istället.
Jag Sara L, Jessika och Sara stod och prata lite istället. Jag stod i boxen med Jolly och han mös, la hela huvudet på min axel, blev rätt så tungt när han slappnade av! Mys!

Min fina prins!

Kommentarer:
#1: Elsa

Sv: Hihi tack så mkt:)

Svar: :))
Erika Svensson

2012-08-26 @ 19:36:36
#2: Sanne

Jättefin blogg! Tävlar du någonting? :)

Svar: Tack :) Jag har köpt en häst för ca 4 månader sen och han är aldrig tävlad och inte hoppad så mycket innan det. Så ja jag tävlar men detta är ett träningsår för att han ska bli en bra hopphäst så har vi tagit det lugnt-. Verkligen börjat från noll. Kämpar oss uppåt och han har gjort så fina framsteg! Det hade han nog inte gjort om jag börjat på 1m och så , typ kastat ut honom på banorna. Vi är runt på pay and jump. klubbtävling har vi gjort en med. Och skulle tävla lokal nu till helgen men den blir nog instäld så ddå blir de pay and jump istället. Vilket är bra. för även om vi börjat hoppa högt hemma så behöver han själförtroendet är lära sig så mycket runt omkring och på pay and jump kan vi hoppa 70 och 80 som vi gör just nu. :) Haha vilken uppsats du fick nu ;)
Erika Svensson

2012-08-26 @ 20:31:56
#3: Johanna

Fin ponny :D

Svar: haha ingen ponny häst på 1.70 nästan ;) hihi
Erika Svensson

2012-08-26 @ 21:07:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: