erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-08-21
21:49:48

Ren och fin häst

Jag skrittade inte Jolly idag så istället för lugn dag fick han vilo dag, men det händer ju inte så ofta :)

Duschade av honom lite istället så han blev ren och tvättade även knutorna på ryggen. Några har blivit mindre, skönt! Bra att dem försvinner och att nya sadeln verkligen sitter bra!
Sara hjälpte mig att hålla honom då vi inte har så bra tvättmöjligheter där jag står idag =\

Haha och ja, jag klippte Jollys man.. När han stod och åt. Dem växer så set knakar.. Men det ser säkert hemskt ut när jag kommer dit imorgon bitti. Men va tusan! Tycker de är skit svårt ju.

Blev alltså lite mys i stallet idag bara!
Nu blir det filmkväll med älskling.

Puss och kram!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1758111/images/2012/pic_5033e5b19606ee2930000ca1.jpg" class="image">

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: