erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-08-23
22:40:53

Lycklig hos honom!
Jobbade som sagt till nio idag, KAOS! Skönt att komma där ifrån ;)
Körde ut till Jolly direkt efter jobb för att ge han salva i ögat. Det såg bra ut idag iallafall. Men det är svårt att trycka i den dära salvan själv, men han är duktig. Jag lägger liksom min arm om hans huvud och tycker hans huvud emot mitt så skulle han rycka till nockar han mig men han förstår nog det för han vickar bara lite på huvudet.
 
Lade på den djuprengörande shcampot på ryggen mot knutorna då och det ska vberka i 10 min. Då satte jag mig påboxkanten och Jolly la sitt huvud i mitt knä och jag mitt huvud på honom. Så mysigt! Vi satt säkert där i fem minuter utan att han rörde sig <3
 
Finns inga ord för denna hästen!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: