erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-08-22
20:44:02

Jolly mår bra!
Jollys öga ser redan bättre ut men framförallt är han pigg och frammåt som vanligt!
Har passat upp honom hela dagen. Var iväg en timme ca men Sara och Tico hos hovslagaren idag.
Annars har det varit en stall dag.
 
Red Jolly nu ikväll. Inga problem. Riktigt fin är han nu, känner verkligen skillnaden på att han har fått ny sadel han rör sig mycket bättre i denna :) Och jag sitter bättre i med att den ligger bra på honom.
Markarbete idag och han gick jätte bra. har massa små filmer som Sara filmat, lägger upp dem sen tror jag :)
I slutet hoppade jag av tog även av sadlen också hoppade vi med Jolly på marken typ "löshoppning" hehe vi sprang och hoppade hinderna med honom. Bara för han skulle öva lite lydnad och språng. Så duktig han var, sen hitta han lite utvägar :P haha
Men jag och Sara gade kul hehe.
 
Jaja detta blir bara flum! Trots hur dagen började så slutade den bra och nu blir det film med älskling!
Min Jolly mår bra iallafall <3
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: