erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-08-24
20:44:24

Jolly hälsar

Hej alla mina läsare :)
Vill bara säga att mitt öga är bra fast det svider när matte heller i salva.
Min nya sadel är underbar! Jag kan springa och röra mig så himla lättare nu, tack o lov att matte förstod att jag behövde en ny. Hon är bäst :) hihi

Imorgon ska jag hoppa, vill hoppa högt!!! Med min nya sadel.

Matte kommer uppdatera bloggen snart sa hon när hon körde från stallet. Hon skulle bara handla mat och äta med Pierre först. Ni väntar väl?

Gnägg från mig och min kompis Tico hälsar!

Kommentarer:
#1: Emmy

Hej, vilken fin blogg du har! Kommentera gärna min ibland så gör jag desamma på din! Säg även till om du vill göra ett bloglovin byte! :D Kram

Svar: Hejsan :) tack så hjärtligt absolut kan jag göra det :)Jag vet dåligt hur det där bloglovin funkar =/ vet hur jag följer andra men vet inte hur jag får igång de på bloggen :(
Erika Svensson

2012-08-24 @ 21:08:24
#2: Emmy

Sv; Man bara går in på bloglovin och så skriver man in din adress och så följer jag dig! Kan alltid vara kul att ha lite följare :D

Svar: hm okej ska gå in och se om det går :P
Erika Svensson

2012-08-24 @ 21:22:44
#3: NellieB

Sv. Erika...det gick jätte bra idag :)
Kram

Svar: Oh vad kul att höra tjejen! Och gud vad kul och snällt att du tog dig tiden att svara på min komentar här på min blogg. Tummen upp för dig kram!
Erika Svensson

2012-08-24 @ 21:34:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: