erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-08-13
12:01:00

Jag blir less!

Vad är din första tanke när du läser det om Sara och Wega på denna bilden? Ibland förstår inte jag hur lågt vissa människor sjunker. Leif-Åke kanske borde prova att rida en hel fälttävlans tävling själv istället så får vi se hur det går! Nej usch, vissa människor borde faktiskt hålla sin mun stängd om dom ändå inte har något vettigt att säga.

Jag blir bara så less och inte för att jag själv har häst, jag hade reagerat samma om dem hackat på någon annan OS medaljör men allvarligt ta inte silvert ifrån någon utav dem, verken Sara eller Wega!

20120812-212853.jpg

Kommentarer:
#1: Emilia

Jag tycker precis som du! Hur orkar man egentligen? Han kan ju prova att rida OS! Det är inte det lättaste, men hästen behöver ryttaren och tvärtom. Ingen hade fått någon medalj annars - varken hästen ELLER ryttaren!

Svar: ja men eller hur, hur orkar dem? Tycker det är sjukt tråkigt. Hon var / är så lycklig över sin medalj, varför hacka på henne`? :(
Erika Svensson

2012-08-13 @ 20:08:33

Hejsan!
Nu är det tävling på bloggen, jag och therese ( hennes blog mittundeerbaraliv.blogg.se ) Sammarbetar med tävlingen så kika in på min blogg och skriv att du är med! Det är veckans blogg special med fina priser!! Kram! direkt länk http://juliasdesigns.blogg.se/2012/august/special-tavling.html#comment

Svar: Hej. Ska titta in så fort jag får tid.
Erika Svensson

2012-08-14 @ 12:05:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: