erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-08-09
14:25:35

Hejsan
Hemma från jobb nu. Härligt väder, efter regn och rusk kommer solsken :D
Lycko önskningasr till min Pierre som är på golftävling (seriespel) lirar på Barsebäcks masters idag! Grymt, lycka till älskling!
 
Nu ska jag varva ner lite innan jag kör ut till stallet, ska fixa där lite sen ska jag,Jessika och Sara köra till Stävie och kolla på sadlar. Jag ska köpa en ny till Jolly är tanken.
 
Sen ska Jolly ridas men såklart, men det blir efteråt tror jag :)
 
Ut i solen med er nu :D
Kommentarer:
#1: Linn

hej på dej! fin blogg du har :D
Jag har en tävling på min blogg just nu, skulle bli jätte glad om du skulle vilja vara med!
www.liinnanniie.blogg.se

Svar: Hejsan , tack :) Okej jag ska kika in
Erika Svensson

2012-08-09 @ 16:14:09
#2: martina

VILL DU HA STANS SNYGGASTE SHORTS?
KOLLA HÄR!
unika & svinsnygga shorts som inte halva sverige går runt med (:

http://martinaolsson.myshowroom.se/18381/missbuttercups-shorts/

Svar: oh måste jag kolla .)
Erika Svensson

2012-08-09 @ 16:58:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: