erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-08-01
10:17:00

Hej Jolly här
Jag tänkte att det var min tur att skriva lite och inte bara matte.
 
Vill bara säga att just nu mår jag toppen, har fått börja träna och hoppa ordentligt, vilket är himla kul. Dock får jag nog ta det lite lugnt med glädjeskutten då matte ibland är på väg av ;)
Min gräsmage som kom är på väg bort och jag håller på att bli lika smäcker som jag var då när vi var på terrängen om ni kommer ihåg? (jag lägger upp en bild) Jag trvis när jag är snygg :D
 
Längtar tills på måndag så jag kan få hoppa med matte på tävling, det är jätte kul! Fast jag vet inte riktigt vad tävlingar inneär än, men jag vet att jag ska vara duktig och inte tramsa så jag gör så gott jag kan!
 
Jag står ju inne på nätterna och det tycker jag är toppen, då allt är som vanligt. Min mage och kropp mår bra av att ha sina rutiner. Och min bästa kompis Tico är med mig hela tiden. Han är en riktig bus ponny och jag tycker om han jätte mycket!!
 
Just ja, jag har ju fått fyra skor istället för två, och det är mycket skönare och jag går bättre nu! :D:D
Tack matte!
 
Nu ska jag ut i hagen, vi hörs snart igen!
 
Gnägg från Jolly
 
 
Nu blir matte arg, men jag är ju döläcker på denna bilden :D
och det här är min bästis!
 
Kommentar:
#1: Fanny ♥

VINN SNYGGA PANNBAND TILL DIN HÄST!!

http://barbacka.blogg.se/2012/july/tavling-vinn-fina-pannband.html#comment

Svar: Oh spännande :D
Erika Svensson

2012-08-01 @ 14:02:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: