erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-08-09
20:35:08

Gokväll
Hemma i soffan nu.
Var tyvärr inte så mycket sadlar där vi var. . och det var i Flädie vi var inte Stävie :P säger alltid fel! haha
Köpte med mig två grimskaft hem iallafall. Ett svart med guldig kedja och ett brunt beige sånt vanligt bara.
 
Sedan kom det en tjej till oss för att vi skulle prova en sadel på Jolly men den låg inte bra tyvärr, synn då den var riktigt snygg. Men det är bra mycket viktigare att den sitter rätt!
 
Imorgn blir det en sån där hetsig dag igen. Jobbar 12-21 och innan det ska Jolly ridas och stallet fixas, puh! aja upp innan tuppen!
Förvarning på dålig update imorgon! Men nått ordnar jag tiller såklart!
 
Nu ska jag äta glass, mums!
Kommentarer:

Kolla in tradera. Jag gjorde det o hittade en bra sadel som jag budade på o fick:). Annars kolla på blocket:).
Kram<3

Svar: Tack, jag håller på att leta allt vad jag orkar. Men verkar som jag behöver en extra wide då min häst knappt har manke liksom . .Något tips? Kram <3
Erika Svensson

2012-08-09 @ 20:48:55

Nepp. Letade också efter en sadel i flera månader men hittade en till slut;). Lycka till med letandet;). Ktram<3

Svar: ja men eller hur man vill ju ha en bra också. Den jag har är absolut bra men när vi provade Ticos sadel så märkte vi skillnaden på Jollys rörelse. Tack! Vi får rida ihop alla nån dag :) <3
Erika Svensson

2012-08-13 @ 19:53:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: