erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-08-04
08:22:23

God morgon everybody
Tidig morgon igen, attans då!
Pierre ska iväg på golftävling och jag ska ändå släppa ut hästarna snart. Tänkte öven rida nu på morgonen så är det gjort.
Har ändrat lite i ordningen och idag ska han få springa av sig i skogen istälelt och imorgon blir det lite bommar inför måndagens start.
 
Ush vaknade runt tre inatt och kunde inte somna om då dessa jäkla hästflugor bitit hål på mig. Det kliade som bara den och jag fick gå upp och leta fram sån bite sprit.
 
 
När jag ridit sen så ska jag ringa och se om Sara L och Anna är vakna dem ville vara med idag igen, så då ska vi smörja lite sadled och träns m.m. Och det verkar som det blir en varm dag så då blir det nog lite bad hos dem :)
Skönt.
 
Vi hörs under dagen, ha en fin lördag!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: