erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-08-07
21:46:16

Go kväll :)
Precis ätit lite sen kvällsmat som Pierre gjorde :)
 
Gjorde lite ärenden innan, skickadde iväg ett par gamla stövlar och en fin ridhjälm till någon köpare och hämtade även mitt eget packet som var benskydd till Jolly, helt vanliga som jag kan ha hemma och så. så slipepr jag slita på dem fina läderskydden :)
Jag har lite täcken till salu om någon är intresserad.. .Vintertäcke och regntäcke även ett par benskydd i storlek s, equipegard fram och bak som bara är använda en gång.
Täckena är både använda och oanvända så bara skriv om ni är intresserade av bilder och pris mm.
 
Körde ut till stallet sen, borstade och mös med Jolly länge idag, sen kom sara och jessika så pratde med dem :)
skrittade Jolly barbacka idag, han förtjänade en lugn och skön dag efter gårdagen. Så duktig han var :))
 
Hämtade svärfars bil nu ikväll med så jag slipper stressa ihjäl mig på cykel innan jobb då jag måste släppa ut Pållarna på morgonen.
 
Nu blir det mys pys.
 
Tjingeling
Kommentar:
#1: bella

kan du inte ( om du har ) lägga upp någon film på caspar!
och skriva om honom , det skulle varit kul ^^

Svar: Jag ska kika runder, men tror bara där finna nån kort om dem finns kvar ::) men absolut
Erika Svensson

2012-08-08 @ 00:00:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: