erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-08-10
10:43:12

Fredag och helg
Jag har redan hunnit att göra i ordning stallet, duschat och ätit frukost. . Börjar jobba 12 och jobbar till 21.  Jobbar även imorgon.
Då jag var så himla trött imorse orkade jag inte rida Jolly utan gosade massor istället. Sara H ska rida honom till mig idag. Galoppintervaller står på schemat. . Även imorogn tar Sara honom men det var bestämt sen innan då jag skulle slippa stressa som en idiot till jobb. Jobbar lika länge imorgon så.
Imorgon rider Sara dressyr på Jolly. :)
 
Imorgon är jag alltså stallfri.
 
Nu ska jag göra mig i ordning för jobb, skriva lite till er här och se om jag hinner andas i mellan :)
 
Ha nu en trevlig helg allihop!
Kommentar:
#1: Elsa

Sv: Vad kul! Absolut, det skulle vara jättekul om vi kunde rida ihop ibland! Jag kan ju iaf försöka hjälpa dig nån gång ibland med dressyren :)

Svar: Ja vad skoj :) Hehe ja men de vore snällt :)
Erika Svensson

2012-08-10 @ 11:11:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: