erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-08-17
20:42:53

Fredag och än ingen helg
Puh, är helt slut i kroppen. en jobbdag till. Sen en ynka dag ledigt. .
Men men.
 
Ber om ursäkt för updaten, tyvärr har jag inte kunnat göra några filmer när jag ridit eftersom jag ridit ensam och så.
 
Men på söndag är det tänkt att träna hoppning och då blir där säkert en film :)
Vi har en start den 2 september som jag längtar till, Vår första lokala tävling :) Dock en clear round men det är för att vi ska kunna ställa upp i dem lite lägre höjderna, vill inte pressa honom än. Och ska bli så kul att få känna hans nerver och även mina. Och bli klockad m.m.
Så det ser vi fram emot! Än så länge tyvärr inte så många anmälda där men de kommer säkert !
 
Nu ska jag bara ta de lugnt. Stallet och jobb imorogn med ju!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: