erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-08-25
12:20:00

Flitiga Erika
Än så länge har faktisk jag varit duktig idag!
Hoppade ju imorse, film kommer upp ikväll tänkte jag! ok?
Sen fixade jag Jollys öga och rygg. Sen fixade jag mockning hö m.m Efter det smörjde jag min sadel och mina stövlar. Oackade med lite grejor hem som behövs tvättas! Vill ha rena grejor :) Så hela ryktlådan och lite fler schabrak och stigbyglar m.m åkte hem och dem ska jag tvätta här idag.
 
På vägen hem nu stannade jag och tvättade bilen, blir Pierre glad sen när jag hämtar han på golfbanan ;)
Nu ska jag snart bege mig till Landskrona Ridklubb för lilla Anna ska rida idag :) Så kul att hon börjat rida igen.
För er som är nya läsare så står jag en familj väldigt nära som består utav mamma pappa och 3 döttrar. Anna, Sara och Sofia. Så det kan bli lite koaus här när jag skriver ombåda Sarorna ibland. Men oftast prata jag om Sara H annars skriver jag lilla sara eller Sara L (lundh) hehe Dem är som min extra familj. Bott grannar och så väldigt länge förut.
 
Aja så det står på shcamat och därför får ni film från hoppningen lite senare. Sara filmade idag så :D
 
Ha nu en toppen lördag!
Kommentar:
#1: teamgrys

sv; Tack! Jag ska provrida en medryttarhäst :D

Svar: Oh spännande :)
Erika Svensson

2012-08-25 @ 12:25:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: