erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-08-03
15:10:00

Fint armband eller?

http://horsetail.blogg.se/ är en blogg driven av en 17-årig tjej som heter Julia. Bloggen är dock inte om vad som helst utan om tagelarmband. På hemsidan finns bra information, snygga bilder och bra tips. Det är också enkelt att skicka tagel på posten och det är billigt!

 Jag tycker personligen armbanden är jätte fina men är det äckligt eller konstigt att bära de?

Vad tycker ni, skulle ni köpa?

 

Jag funderar skaprtt på det eftersom jag tycker det är ett jätte fint sommararmband.

 

Kommentar:

tusen tack :) du får gärna tipsa min modell blogg om du vill :)?? kramar

Svar: absolut det ska jag :) Lägger dig under fliken länkbyten :) kram
Erika Svensson

2012-08-03 @ 18:58:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: