erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-08-20
08:45:26

Ännu en helvetes vecka
Skämt och sido. .
God morgon :)
Nu ska jag köra ut och släppa ut hästarna. Sedan skicka ibäg några vintertäcken som jag sålt.
Och kl 12 börjar jag jobba. Jobbar alla kvällar denna vecka med men går av på fredag 14.00
Gud så skönt!!

Pierre har semester denna vecka så jag har tillgång till bil på morgnarna och det underlättar lite..

Men idag och imorgon rider jag på kvällarna men jag ska mocka mm nu så är det gjort :)

Hej så länge!
Kommentar:

Hej!
Fin blogg! Kika gärna in på våran blogg och lämna en kommentar om hur du tycker våran bloggen är, och gärna några tips om hur vi kan förbättra bloggen.
Kram.
/Amanda

Svar: Hejsan. tack så jätte mycket!Abslut ska jag det!
Kram
Erika Svensson

2012-08-20 @ 10:02:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: