erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-08-09
17:30:00

Allergi? Hjälp !
Jag tror att jag börjar bli allergisk mot halm. .Eller är?
När jag är i stallet är det inga problem så, men när jag mockar eller fyller på halm så nyser jag, det kliar i halsen och vissa dagar har jag fått en riktigt hostattack så jag haft svårt att andas.
 
Har någon av er något liknande?
I vårt stall är halmen lite sämre och kanske dammigare då. Men jag har ju ändå använt den i ca 3 månader nu och inte förräns nu känner jag av något.
 
Har ni något tips, har ni kännt samma eller känner ni någon som har något liknande?
Berätta gärna och kom med förslag. Jag tänker ju inte äslja Jolly eller så bara för det. .
 
Tacksam för svar!
 
Kommentar:

tusen tack :) vad gör du för kul just nu :)? kramar

2012-08-09 @ 18:27:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: