erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-04-30
08:39:42

Vill ha sovmorgon!
Ett tag sen jag sov länge nu. .
Men vad gör man. Ska strax
cykla till stallet för att mocka
m.m och idag får han också
gå i linan tror jag då jag inte
hinner rida. Men det är bara
bra då han behöver öva på att gå på volt.

Börjar jobba 11 och jobbar
 förmodligen väldigt länge
idag, vi har valborgsfiradet
på restauangen och det är
fullbokat samt fint väder . .
Puh! aja jag får väl fira nästa år.

Kom inte in några bilder igårkväll,
det är bara för att mitt pogram där
jag gör filmerna funkar inte på datorn
som det ska och jag kan inte göra det
på den andra för den används så sällan
så där är ingen musik eller alla bilderna. .
Men jag får komma på nått, så jag har nått skoj att lägga upp ju!

Nej nu måste jag pysa, kan hända det
blir lika litte bloggande idag som igår eftersom jag är upptagen hela dagen =/

Ha en super trevlig Valborg!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: