erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-04-26
20:47:07

Maten i ugnen

Hungrig nu ju! Men så kom jag på att
 jag kan skriva när jag väntar, smart va?! ;)

Sitter och väntar på Pierre med, han har varit
utanför Malmö någonstans och spelat golf med
H35, kul  att han också får lira lite seriespel nu. Gick helt okej f
ör honom idag med tanke på väder och ny bana.
. Stolt flickvän :)

Det är ingen vanlig dag för det är Jollys födelsedag, hurra hurra hurra!! <3
Snart har jag haft dig i en månad och jag älskar dig redan, så kul att få fira din födelsedag med :)
Grattis min underbara pålle! 9 år idag!








Jag jobbade mellan 9-15.30 på restaurangen
sen stack jag till stallet.
Vi träna ju igår så idag blev det lugnare men
jag ville se Sara hoppa Jolly idag så hon tog
en liten bana med honom. Kändes bra att få
se någon annan hoppa honom. När man sitter på ser man ju liksom inte. .
Filmade henne så komemr upp en video sen :)

Annars var han lika fin idag som alltid, njöt
i kvälls solen. Tagit massa kuliga,knepiga
bilder på allt och inget som kommer upp med:)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: