erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-04-28
22:07:36

Lång dag igen!

Förlåt för dåligt bloggande idag! Stressigt med häst och konfirmation idag. Men skoj har det varit :)

Var i stallet runt åtta som sagt red Jolly barbacka för första gången faktiskt. Såå mysigt var det, tidig morgon bara vi och helt vindstilla. Sen longera jag han ca tjugo min han gick super fint!

Konfirmationen var jätte trevlig, tackar Maria och Anders för go mat mm!!
Sofia blev jätte glad för fotlänken vi köpte, så kul :)

Sen blev det några slag för oss ute på golfbanan faktiskt, impuls grej, men kul! Var i stallet nu ikväll, tvättade jolly och Sara H knoppade manen. Tyvärr ingen bild på resultatet ikväll då mobilen var rätt så död :p

Imorgon kör vi vår första tävlingsträning, Pay and ride :) ska bli kul. Hoppar dock bara 40 men detta handlar bara om att komma runt och bygga självförtroende för oss båda. Vi kan hoppa högt men nu är det bana han ska lära sig.
Sara hoppar 60 med honom imorgon, hennes första "tävling" på stor häst. Ska bli då kul!!

Nu ska jag ligga på soffan och gosa mig till sömn.
Trevlig helg alla!!
:)

Kommentar:
#1: Malin

Hej kul o hitta dig här törnrosa ;-)

Kram

2012-04-28 @ 22:36:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: