erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-04-25
22:53:02

Hästdag jahup

Tjingeling :)

Pierre ser fotboll och jag ligger och halv sover i sängen så provar att mobilblogga.

Idag blev det en heldag med hästar. Jobbade först hos min hopptränare, stallsysslor plus ridning. Tiden gick fort och det var faktiskt roligt, förutom det eviga regnandet!

Ikväll var det dags för Jollys och min första träning för tränare. Det gick helt okej, trilla dock av två gånger ;) haha baka tårta ja! Nej men vi behöver träna lite språng. Jolly är duktig på att hoppa men man märker att han inte alls är van vid att gå bana. Men vi har båda saker att komma över och det har ju bara gått en månad.
Får lägga ner pressen och ta det från början , lägre hinder och bygga självförtroende :) men min prins sviker än så länge aldrig!

Sara H och "lilla syster" Sara L samt Bella åkte med och titta. Jätte kul och snällt, tack för hjälpen!

Nu är det dags att nanna, rätt så trött!
Godnatt :)

Kommentarer:
#1: Johanna

Hej vad fin blogg du har :D

Och en väldigt fin häst!

Haha slitsamma men nu ska jag komma till det viktiga eller ja viktigt är det ju inte men jag bara undrade om du typ kunder göra litte fler inlägg?

Typ när du jobbar är i stallet och lite sont typ som om du kancke ska tävla imorgon så skriver du det typ en dag innan eller något sånt?

2012-04-26 @ 15:14:26
#2: Johanna

Hej vad fin blogg du har :D

Och en väldigt fin häst!

Haha slitsamma men nu ska jag komma till det viktiga eller ja viktigt är det ju inte men jag bara undrade om du typ kunder göra litte fler inlägg?

Typ när du jobbar är i stallet och lite sont typ som om du kancke ska tävla imorgon så skriver du det typ en dag innan eller något sånt?

2012-04-26 @ 15:16:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: