erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-04-24
22:27:52

Go kväll :)

Idag har jag jobbat fram till 16 sen bar det av till stallet.
Super bra att min sambo lirar golf granne med mitt stall,
 kan inte bli bättre :D
Sara Hörberg en tjej på snart 13 år rider jag och umgås
 ofta med i stallet, hon har en super gullig D-ponny och
tävlar 1m och 110, kul att lära av henne och få vara ung
och barnslig med henne ;)
Vi har iallafall ur roliga ridtturer tillsammans!


Idag blev det en skogsrunda med lite fart, Jolly fick stå i
går så han var pigg om något och Ticomannen hängde
mer än gärna på, men vi fick springa loss och busa i skogen.
Toppen väder och toppen sällskap!
Tack Sara för att du är du :)

Sitter och myser med Pierre i soffan nu, snart läggdags.
Imorgon ska jag ut till min hopptränare Katarina Strand
och hjälpa till sen på kvällen blir det hoppträning inför
 söndagens tävling. .Vår första tillsammans :)

Godnatt :)


          Haha  glada hästar. .Inte den dagen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: