erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-04-26
20:09:10

Äntligen hemma
Hej :)
Långa dagar nu för tiden, men så är det.
Fick en jättefin komentar idag här i bloggen, ni ska få se:

Hej vad fin blogg du har :D
Och en väldigt fin häst!
Haha slitsamma men nu ska jag komma till det viktiga
 eller ja viktigt är det ju inte men jag bara undrade om
 du typ kunder göra litte fler inlägg?
Typ när du jobbar är i stallet och lite sont typ som om
 du kancke ska tävla imorgon så skriver du det typ en dag innan eller något sånt?

Den tyckte jag  var kär, så kul att någon där ute vill
läsa om mitt liv och det som
 händer runt omkring. :D

Om du nu är så här, absolut skulle jag kunna lägag upp
 lite mer inlägg blir ju lite kortare då men det gör kanske
 inget. Men fler uppdateringar javisst!


Nu måste jag förbereda kvällsmaten Sambon min kommer
 hem snart och är nog lika hungrig som mig ;)
Bloggar mer efter maten!

Tjing så länge!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: