erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-01-14
16:28:37

När marken under dig rasar

Att vara en förebild samtidigt som du själv letar dig fram i livet efter framgång, trygghet och en fungerande vardag kan ibland vara svårt, väldigt svårt.

Att vara den som aldrig ska göra fel, aldrig ha motgångar och bara vara den perfekta för just det glöm inte så många du SKA vara förebild åt.

Men om man inte gjorde några fel skulle man vara den perfekta förebilden då? Om någon som såg upp till dig skulle göra ett misstag var och hur skulle den få kraft att hitta tillbaka?

Be who you are har varit mitt undernamn till den här bloggen sen den startade, jag är låååångt ifrån perfekt och jag kan erkänna det. Just för att jag är vilsen och vill så mycket mer och mina förebilder får mig att kämpa vidare.
Att spruta ut positiv energi samt pucha er till att våga har varit min grej här på bloggen vilket jag aldrig kommer att sluta med.
Men bakom allt det där finns det en vanlig människa precis som er, jag ser också upp till någon.

Marken rasar lite då och då och idag är det lite som ett sånt där klickgolv som inte är färdiglagt och på sina ställen har det blivit knas och där kan du trilla ner.
Att försöka hoppa mellan sprickorna går ibland men jag tror mer att man gömmer sig i hörnet för att undvika trilla ner.

Låt oss finna en styrka och väg tillsammans. Vi vågar tillsammans right?!

Några kvällar finns där en stjärna som lyser lite skarpare än andra, jag vet vem som visar sig på min himmel.
Vem finns på er?

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1758111/images/2013/pic_50f4232ce087c37009d91589.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1758111/images/2013/pic_50f4232ce087c37009d91589.jpg" class="image">