erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-05-02
18:04:21

Att vara sig själv i alla lägen
Hej Sverige. 
 
I det här inlägget vill jag be er om en tjänst, jag driver en facebook grupp som är ganska ny den heter
Vi tror på ett snällare klimat
 
Jag vill att ni går in i gaderoben och tar på er ert fräsigaste plagg, har du en sån där outfit som du bara älskar men som sticker ut lite? Har du en utstickande outfit på dig och hästen när du rider?
Maila alla super fräcka bilder till mig där du är dig själv.
 
Bilderna läggs upp på min facebook sida där ni blir taggade om ni vill med era namn och bloggar om ni nu har sådana. 
Maila till: [email protected]
 
Tillsammans skapar vi glädje och styrka
 
Kommentarer:

Vilken smart idé! klart man ställer upp :D

2013-05-02 @ 22:27:43
#2: Fanny

Jag är gärna med! Lite om min blogg då! ;)

På min blogg får man följa med mig i mina stall, jag har en medryttareponny och går på ridskola så två stall. Iallafall är det inte bara det jag skriver om. Nästan allt mellan himmel och jord.

Sen får ni läsa resten! :)

/Fanny

2013-05-03 @ 06:49:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: