erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-01-31
10:43:49

Hej från ett stormigt Skåne!

Sjuka vindar! Smart hämtar morfar mig så ska vi luncha på mina föräldrars restaurang. Mums :)

Ringde nyss sjukhusen jag varit på förra helgen, Södertälje hjälpt till bra medans tanten på Mäkarsjukhuset var otrevlig och ville inte hjälpa till =\ behöver få mina journaler skickade. Aja.

Smsar med självaste Niclas Haking, för er som inte råkar veta vem det är räcker det väl med att säga att det är Tyra Sjösteths pojkvän ;)
Jobb snack bara.

Nej nu ska jag försöka snygga till mig.

Så länge

Kommentar:

Hej, kolla gärna in våran nystartade blogg:
http://greatponnys.blogg.se/ :)

Svar: Absolut :)
Erika Svensson

2013-01-31 @ 11:05:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: