erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-01-30
20:06:06

Go kväll dagboken

Sitter i den soffan jag brukade sitta i för länge sen, skönt att vara hemma på ett sätt men på fel förutsättningar.
För att få rätt sjukvård, hur fel är inte det?!

Saknar redan Södertörn och alla hästarna, Jens med familj och allmänt att inte vara "hemma i Skåne". Inte för att jag inte tycker om Skåne utan för att ibland är det skönt och roligt att upptäcka något nytt.

Jag hoppas ni alla haft en bra Lill lördag snart är det helg igen.
Om ni inte gjorde det idag så tycker jag att ni ska pussa era hästar en stor go puss mitt på mulen från mig.
Eftersom jag saknar alla mina fyrbenta så.

Kärt återseende hemma iallafall med Petterson :)
Undra hur han och min Flakie kommer överens ;)

Kommentar:
#1: Dragana

Hoppas att du kryar på dig snabbt! =)

Svar: Tack snälla, det hoppas jag med :)
Erika Svensson

2013-01-31 @ 01:45:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: