erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-04-10
18:29:00

Word from me and my friend Lady Gaga
Att vara sig själv i alla lägen är tufft i dagens samhälle men också något jag tycker är extremt starkt, coolt och härligt. Att ta på sig dem där extremt rosa byxorna, våga bjuda på sig själv och ha roligt eller sticka ut på ridtävlingen det är  något jag ser upp till!
 
Allt mer från dag till dag blir jag den människa som jag vill vara, jag är redan den jag vill vara men i litet format och oerfaren med min 21 år, men jag tror på mig själv och det jag gör och hoppas att människor ser positivt och med ett leende på mig. Jag är en planeringmänniska från topp till tå och mår som bäst när jag har mycket att göra och har det strukturerat dock tycker jag det är viktigt att släppa in det spontana i livet både i vardagen och på helgen. Även att ha roligheter inplanerade är bra för kropp och själ.
 
Nu går vi mot vår och sommar och jag hoppas ni njuter ordentligt, gör det ni vill och trivs med er själva. Var starka och tro på det ni gör och var er själv i alla lägen, det är bara dem avundsjuka som får er att tveka!
 
Be strong   Be beautiful      Be Who U Are
 
 
Kommentarer:
#1: Elvira

SJUKT FIN BLOGG JUST SAYIN!!♥
Vad tycker du om min?<3

2013-04-10 @ 19:40:13

Ny blogg! Kika gärna in och säg vad du tycker!
Btw, allt bra idag?
Kram!

2013-04-10 @ 20:44:55
#3: AmandaB

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

2013-04-10 @ 21:03:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: