erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-04-02
19:57:49

Tjingeling
Nu äntligen hemma och kan varva ner. Var ju som sagt och jobbade idag, där var det lugnt och inget svårt direkt.
Sen var det ut i stallet där det blev en snabb runda idag vilket jag inte gillar, hatar att stressa i stallet blir inget bra då! Men var tvungen att ta lillebror på hockey så det blev snabba vändor. Men det blev som sagt ute i skogen och det gick helt okej skrittade mest och lite trav. Var fortfarande lite isigt på sina ställen och  i med att jag inte hade så mycket tid ville jag inte göra för mycket utav de jag egentligen skulle då jag inte vill avbryta mitt i.
 
Sen blev de då ishallen med lillebror så duktigt han är :)
 
Svängde inom ridbanan då vi såg att Sara H red där, sa hej och nu är vi hemma och ligger på soffan. Jag tröttare n lillebror :P
Nu blir det lite blogg och filmskapande till tjejerna från påskens träningsläger.
 
Så länge
Kommentarer:
#1: Elsa

Sv: Ja den var verkligen helt underbar, 15 plusgrader i solen och vindstilla hela veckan, kunde inte varit bättre! Förhoppningsvis stannar det fina vädret även här så att det kan bli vår snart :) Det med filmen löste sig så det gjorde inte så mycket :)

2013-04-02 @ 20:25:28
#2: Lovisa

Älskar din header! Kika gärna in på min blogg och kommentera min frågestund ;P

Svar: Tack snälla :) det ska jag göra!
Erika Svensson

2013-04-03 @ 00:05:33

Åh vilken fin blogg du har tjejen! Din header är såå himla fin. Kram!

2013-04-03 @ 08:24:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: