erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-04-05
13:18:47

Shit tjo balle
Ett litet ord som jag klämde ur mig första gången jag hoppade Calle om ni minns ;) haha
Har precis haft ett ordentligt dressyrpass där Karin hjälpte mig, tyckte hon var riktigt bra och ingen känner Calle bättre än henne.
Vi tog transporten idag, han har inte blivit lastad på flera år, han gick rakt på men backade ut några gånger men sen så stannade han fint, tummen upp!
 
Dressyrpasset: I början tänkte jag alldeles för mycket, gjorde inte som jag brukar och tog liksom instruktionerna lite fel och var späd och så. Förmodligen för att jag red för Karin var väl nervös helt enkelt. Men efter mycket om och men red jag som jag kan och skulle och med Karin hjälp fick jag ner Calle fint och han gick som en klocka.
Det ska inte ta så lång tid att få ner honom som det gjorde idag, så är det bara och jag har fått läxa till nästa gång :)
 
Så en liten tumme upp till mig idag och en stor till Karin och en halvstor till Calle :)
 
Tvättmaskinen är igång, jag ska väl ta en liten dusch och sen rullar vi vidare på den här fredagen.
 
Kommentar:
#1: Wilma

Fin blogg, och så söt bild!! Allt bra? :) <3

Svar: Tack söta :) Bara bra själv med? Kunde inte klicka in mig på din blogg :( så därför jag svarar här. kram
Erika Svensson

2013-04-05 @ 14:20:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: