erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-04-21
19:45:14

Ponnyakuten 2013
Yes jag är 21 år gammal och tittar på ponnyakuten, jag har alltid diggat Tobbe och tycker det är super kul att se ungarna träna plus att många är väldigt duktiga. 
 
Jaha tanken var ju här att jag skulle ge er min åsikt om årets upplaga.. 
 
I början tyckte jag avsnitten var lite tråkiga, det är först nu dem kommit gång mer med träning iallafall vad dem visar i tv, det som jag vill se. Utveckling och sådär.
Sen tycker jag att det faktiskt är så att det är någon i pogrammet som inte kan rida så bra. . Hennes problem är egentligen att hon måste lära sig rida bättre, för det klarar man av vissa saker lite bätte. Hennes ponny är super fin men säkert lite krävande, men om man knappt kan sitta upp utan att det tar hundra år eller att man slår i hästen då  tycker jag det är viktigare att lära sig än att söka till pogrammet för att bli känd och vara med i tv. 
Håller ni med?
 
Sen är dem flesta sjukt duktiga vilket jag diggar enormt! Duktiga ungar och tummen upp för att ni är så söta allihop.
 
Jag förstår såklart varför många vill söka dit, man får ju ut så mycket utav det men samtidigt tycker jag att man måste verkligen ha ett problem, inte bara ta en ridskole häst för att den är lite skygg i spiltan, konstigt att den är det då? Eller att man själv då inte kan rida, det finns så många andra som kanske verkligen behöver hjälpen.
 
Kastingarna detta året var där en del som inte kunde rida speciellt bra precis som en utav tjejerna som är med, och man ser på hela Tobbe att han tycker detta men måste samtidigt säga det på ett bra sätt så inte barn/föräldrar eller nån annan ska tolka det fel. 
 
Iallafall än så länge stor tumme upp till förra åtrets upplägg och deltagare!
Deltagarna dett aåret är kanon goa med men upplägget för oss i tv har varit lite trist, men nu börjar det komma igång. Också är det snart slut ju =/
 
vad tycker ni om PA?
Kommentar:
#1: Jenny

Sv. Aa, man blir så less på alla som bara vill ha fame, fame, fame

2013-04-21 @ 20:32:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: