erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-04-30
10:36:44

Last day in April
Då var det valborg, ungdomarnas dag. Där måstet är att fylla sig så pass mycket att man både kräker och landar i fylle säll. Skoj! Eller inte, jag hoppas ni alla får en riktigt härlig valborg men drick inte för drickandets skull, drick för att det är gott! Det är något jag gör, ingen kan trycka i mig något jag inte vill. Så stå på er och säg till att fira in sommaren på bästa sätt!
 
Ganska behagligt väder här idag, på vår restaurang är det fullbokat och jag jobbar till förmodligen ganska så sent idag, men ska försöka ladda bloggen med något skoj vart fall så ni har något att läsa. 
Idag och imorgon är jag stallfri då jagjobbar hel dagar så Karin tar hand om Calleponken. 
 
Ha en bra dag!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: