erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-04-29
18:30:00

Hon är trygg i sig själv men vågar inte visa det...
För hon kommer från en småstad. .
Det här var något som sades i helgen och det bara slog mig att det är så sant. 
 
Det finns så många därute som är framgångsrika och har kämpat för det. Unga som förtjänar att bli uppringda och inbjudna till te.x GBG horse show, alla önskar henne lycka till utom folket på hennes lilla ort, varför? Jo för att hon fått en gratis lott in. Jo men visst. Hon är inte bara en grym ryttare, hon gör grymma föreläsningar som insiprerar Sverige från söder till norr,släpper egen kollektion med egna pengar, köpt egen ponny för egna pengar. Topp betyg i skolan och är en så himla go människa. HON förtjänar att vara där och vara inbjuden!!
 
Tänkt att det är såhär i Sverige, man kan liksom inte vara trygg i sig själv utåt för då är det fel och specielt vuxna "specilla" mammor ska trycka ner en. Jag tror dem flesta där ute ä så himla avensjuka och inte nöjda med sitt eget liv och sin egen framgång att dem måste trycka ner andra som verkligen lyckas. 
Nej fy skäms för sånt blir så iriterad och ledsen men också taggad att puscha ut possitiv energi.
Något jag är stolt över mig själv är att jag gläds så lätt för andra, om någon lyckas med något eller vinner något blir jag så glad för deras skull, såklart avis ;) men också super glad!
 
Heads up! Just saying.. 
Kommentarer:
#1: Annika

SV: allt är bra här :)

2013-04-29 @ 20:07:20
#2: victoria

Händer ikväll då? :)

2013-04-29 @ 20:31:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: