erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-04-21
18:56:47

Hej readers
Såhär på helgen vill man verkligen att appen ska fungera så man kan mobiluppdatera men ikke. 
Var ju som sagt i stallet i förmiddags, hoppade Calle. Matade lite på en bana som var ganska låg 70-80. Avslutade med ett hinder som vi hoppa några  gåner på 95 cm. Han var lite springig idag, men jag tror det är höjden mycket. Tredje gången jag hopptränar honom nu och han kan ju plus att han är igång så jag måste nog höja hinderna lite. Vad jag märkt brukar han mer allvar då, så banorna får ligga på minst 80 cm nu mera som uppvärmning. 
Sen var det lite fix och så i stallet samtidigt som jag njöt i solen.
 
Hjälpte till lite på föräldrarnas restaurng under eftermiddagen och nu har jag nyss åkt inlines med lillebror ;) haha
 
Tänkte sitta och pilla med bloggen nu, sen är det ju ponnyakuten !
 
Planerat att avsluta dagen med en löprunda med. 
 
Ps, vinnaren utav veckans blogg avgörs ikväll. Ladda nu, kan bli du som får gästblogga!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: