erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-04-05
09:28:34

Hej härliga fredag!
Var som sagt på ett litet hästmöte igår om lite framtidsplaner, skojigt får se vad det blir av det.
Älskar det här att vakna till solen, tempen visar dock bara 2,5 plus men förhoppningsvis är det vindstilla och det kan bli en härlig dag :)
 
Ska strax bege mig till stallet för att idag rida ett dressyrpass med Karin, hon ska hjälpa mig att hitta lite knappar på Calle. Tummen upp för det och hoppas det går bra!
Sen ska jag hem om och tvätta tror jag, käka lite hos föräldrarna på restaurangen och sen ska jag med Sara till hennes ridning.
 
Ha en toppen mysig dag i solen :)
Kommentarer:

Sv; Vad bra! Jag mår toppen :)

2013-04-05 @ 10:16:36
#2: Alice

Har du ätit sushi någon gång? Vad tyckte du om det med den 'råa' fisken? :3

2013-04-05 @ 10:48:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: