erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-04-19
10:30:36

Hej fredag :D

Gud vilken natt jag haft?! Jag har fått blåsor på fingrarna när jag red utan handskar, rätt rejäla sådana tydligen. I natt blev dem större och vatten fyllda så när jag vaknade till kunde jag inte somna om du det verkligen sprängde i fingrarna på mig. Jag gick upp och tryckte en nål igenom och tömde vattnet, trycket släppte men när jag vaka på morgonen var det lika dant?
Aja det känns lite bättre nu vart fall.

Jag jobbade igår kväll därav fick ni lite tidsinställda.

Idag är jag stallfri och ska jobba ikväll igen. Nu ska jag strax sätta på mig löpskorna för en lite längre men långsammare runda.

Let's kick Friday!

Såhär såg de ut på jobb igår med fondue och buffé gäster.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: