erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-04-17
13:36:00

Grym dag och den har bara börjat

Kom nyss hem från stallet ligger utan tröja på trädäcket grym värme idag! Så underbart, jag blir som en ny människa då.

Träningen med Karin gick skit bra, tufft pass för både mig och Calle. Hon var nöjd med mig idag vilket var jätte kul så vi arbetade på med lite andra dressyrövningar. Skänkelvikningar och lite annat. Calle lyssnade bra och jag var fokuserad, han börja protestera lite bär han tyckte det var jobbigt, börja med sina kickar och sådär men jag tog ner lika kvickt igen och han fick jobba på.
Vi avslutade med att hoppa lite, det tyckte jag var skoj så jag har gjort det med Karin också och inte bara själv.
Aja mycket babbel nu, stor tumme upp för träningen idag vart fall!!

Badade Calle se, hel nöjd kastade han ut sig i hagen och rullade sig. ;)

Nu ska jag njuta lite till innan jag pyser in i duschen :D

Kommentar:
#1: clara ask

ÅÅH vilken sötis! älskar skäckar <3

2013-04-19 @ 15:16:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: