erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-04-26
13:22:58

Fina Cazanova!!

Calle måste ha saknat mig red som sagt i skogen idag, kondition. Han brukar vara stark och dra och allmänt osammarbets villig ute i skogen. Men idag var han helt underbar. Han gick i form, tog det tempot som jag bad om och när vi för första gången skulle galoppera ute på fältet njöt jag som en hund i en vindruta med tungan ute.
Han gick klockrent och jag bara gunga med.
Världens största leende hade jag nog idag. :D

Nu ska jag göra lite nytta!

Kommentar:

Hej! Tänkte ta och tipsa om min pågående bloggtävling där priset är ett ruskigt snyggt Eskadrontäcke med ett värde av hela 1179:-. Bara genom att ägna någon minut av ditt liv och följa tre enkla steg så är du med i tävlingen och har chans att vinna detta! Här hittar du tävlingen:http://tovaeivinson.se/2013/april/vinn-ett-tacke-fran-eskadron.html#comment

Kram! (Sorry om du inte vill ha sådana här kommentarer, men hittade ingen information om det på din blogg!)

2013-04-27 @ 11:45:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: