erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-04-03
19:38:03

Fin pålle

Kom nyss hem från stallet blev några timmar där idag. Har jobbat Calle på den stora ridbanan idag, intervaller som jag skrev förut men innan det fick jag arbeta ner honom mycket. Mycket travarbete innan jag gick in på galoppen. Men han är så himla fin när han jobbar och går rätt, jag börjar hitta lite knappar nu. Gäller bara att hitta dem direkt när jag sitter upp.
Det blir lite ändringar i planeringen då Karin är ledig på fredag och då ska jag rida dressyr med henne, tummen upp!
Imorgon blir det ett joggingpass för att mellanlanda mellan två hårda pass. Sen hoppas jag på att det blir bominslag på lördag, trav och galoppbommar i olika varianter och lite hoppning på söndag.

Nu ska jag ta hand om mig själv lite, det behövs ;) fixa ögonbrynen och duscha står på tur!

Kommentarer:

Jättefin & mysig bild verkligen, Ni är supersöta tillsammans!
Allt bra? :)

2013-04-04 @ 09:54:21
#2: Tilda

Skriv jätte gärna frågor i våran frågestund: http://teeamjump.blogg.se/2013/april/fragestund.html#comment

=)

Svar: det ska jag göra :)
Erika Svensson

2013-04-04 @ 09:58:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: