erikajoyisabella

Besökstoppen

2013-04-11
15:24:00

Den där underbara känslan

Klar i stallet nu och det kändes så härligt att gå därifrån idag. Allt klickade.
Calle skulle rastas lite i skogen, vilket är jobbigt då han är stark och springig. Men allt klickade och han lyssnade på mig från början till slut och vi kunde galoppera över hela skogen. Fick ner han i form i skogen vilket jag har hört att ingen tidigare ryttare lyckats med direkt.
Han gick super fint och frustade härligt och regnet klarade vi oss undan.

Känner att jag börjar hitta knappar på Calle nu och det är en underbar känsla.

Sen fick jag världens kyss i hela ansiktet när vi kom in, en gladdig tunga mums :D haha Så typiskt Calle!

<3

Vi möte två söta rådjur med som vi var tvugna att fota :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: