erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-09-23
15:29:41

Vilket väder!

Ni kan tro vi blev blöta!!

Det gick väl lite blandat idag, Sophie sa han kändes seg. Men hon gjorde en bra felfri runda tyckte jag, lite roliga och stora språng. Men de gör ju Jolly ibland plus att hon inte ridit honom på jätte länge!
Jag tror han var trött med mig, för vi har inte hoppat så "dåligt" på länge. Han höll inte galoppen och jag fick bara igång den imellan åt, travade mot ett hinder men det hoppa han inte då heller, så därav tror jag han var lite trött.
Vi kom runt lita hackigt ;) hehe.

Framhoppningen var ute så vi alla var blöta och kalla :p

Men det var kul att träffa Sophie och Isabelle idag :D tummen upp för det!!

Kommentar:
#1: Johanna

Kommer det film ?:)

Svar: Jadå :)
Erika Svensson

2012-09-23 @ 15:54:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: