erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-09-18
19:03:59

Tummen upp för storbloggare

Var i stallet runt halv fyra tror jag. Mockade och fixade allt, var ensam där så det var lugnt och skönt. För en gångs skull tänkte jag inte på nått annat än just det jag gjorde.
Kanske för att jag pratade lite med Matilda Sparrenhök igårkväll på Facebook, hon gav lite taggade meningar och det var kul att prata med en sådan "känd" och duktig hoppeyttare!
Stor elloge till henne att hon ens pratade med mig.
http://www.nattstad.se/angrysparris

Skulle rida med Sara men eftersom Jolly skulle ridas lite hårdare idag gick jag ut innan henne och red en stund i paddocken när hon sedan var klar följde jag med ut i skogen. Där emellan kom en mega regnskur haha men va tusan.

Han gick bra idag iallafall, lite seg i början i skogen men full fart sen :)
Blev ca 1.5 h Ridning idag, skönt, det behövde vi!!

Mat nu

Vi är blöööta

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: