erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-09-26
12:05:00

Tävling planerad
Planerade in en tävling den 13 Oktober. .
 
Om man räknar bort klubbtävlingen i Landskrona så är detta vår första riktiga start, lokal tävling 90cm.
En klass ska hoppas bara, han är inte redo för mer och vi har inte hoppat så mycket inomhus, mindre transoportsträckor taightare och krävs mer koncentration från oss båda.
 
Jag ska se hur det går här hemma innan jag anmäler mig, men nån gång ska vara den första. Och jag tror vi behöver få komma ut känns på nerverna och sådant. Tror jag kommer vara nervös och då lär ju han bli det så!
Även om det kanske går åt helskotta så är vi där för att prova och känna hur det känns, vilket ska bli grymt kul!
 
 
 
Kommentar:
#1: Emmy

Låter kul! Film vill vi ha från rundan senare om du bestämmer dig för att åka! ;D

Svar: ja men absolut : )Oavsätt hur det går så måste jag ju ha film på första riktiga starten ju :)så man har något att titta tillbaka på.
Erika Svensson

2012-09-26 @ 18:50:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: