erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-09-05
21:56:00

Pålle hoppar högt
Slängde som sagt upp Sarapå Jolly idag.
Jag gjorde en studs kombination till dem med fyra hinder, kryss i början eftersom Jolly hoppat detta en gång tidigare. Det gick bra flöt på bra. Ändrade till räcken och höjde det sista hindret lite, 90cm slutade det nog på.
 
Dem skulle även få hoppa en kombination som han inte är så bra på, efter att ha hoppat första hindret styr han gärna ut åt sidan så då får man vara med. Likaväl gjorde han det med Sara en gång sen körde dem på. Där låg jindret på 85 först sen 95 och en meter. Sen skulle jag höja en sista gång och då höjde jag till 1,20. .
 
Sara visste inget ;) Hon har själv inte hoppat så mycket på den höjden tror jag.Men dem kom fint in i kombinationen och flög över 1,20. Jollys första gång på den höjden :D:D Kul att se, tror dock inte jag fick med just det på film på jag var så inne på att titta och sen när jag skulle filma var han trött och då avslutade vi med ett enkelt hinder och sen varavde vi ner och skrittade av.
 
Men det var riktigt kul ikväll, tackar Sara för hjälpen! ( www.sarafantastico.blogg.se)
 
Annars har dagen varit okej tills vi kom till vårt stall, där är alltid nått som är fuckt up! Orkar inte ta upp vad som var jobbigt idag. Men men filmer kommer upp lite då och då från ikväll :)
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: