erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-09-29
17:18:58

Nu så!

Hej!
Hoppade Jolly i förmiddags ju. Lilla Sara och jag la upp en bana på 90 cm. Lite kortare transportsträckor så första rundan när han var väldigt pigg hade han svårare för det här lite taighta. Men nu börjar ju inomhus säsongen och då är det inte lika stort som ute. Det var lite blött och tung på sina ställen så i svängarna hade han det svårt idag men bortsätt från allt detta kändes det kanon! Vi rev någon men vi hoppade av försent..
Även en grind satte vi upp, han fick lukta på sen först då var han lite rädd men annars hoppa han den jätte bra! Så det var kul idag!!

Film kommer, men oredigerad tror jag så ni får stå ut med hur det ser ut mm. Men som sagt, träning är träning, och jag väljer inte bara ut godbitarna.

Nu ska "lillsyrran" Sara ha Bowlingkalas. :)

Köss!

Kommentarer:
#1: Sara

fin häst :)

kolla gärna in min nystartade blogg http://mingus.blogg.se :D

Svar: Hejsan :) tack!! Absolut ska jag göra det!
Erika Svensson

2012-09-29 @ 20:07:01
#2: Linnéa

Fin blogg! Söt bild btw <3 Vad tycker du är viktigt att ha med i en bra blogg? Svara gärna i en kommentar på min blogg :-)

Svar: Hej tack så hjärtligt!! :) ska ska kika in och skriva en rad :)
Erika Svensson

2012-09-30 @ 00:12:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: