erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-09-04
21:39:24

Less =/
Less på det mesta som har med mitt stall och människorna där att göra =/ Trist men så är det och därav skriver jag det. Utom Sara och Jessika förståss, dem är mina änglar.
 
aja hemkommen nu iallafall, men alal planer gick ju i kras då klockan är för mycket för att tväta m.m. Så det blir att läsa lite bloggar och sen krypa ner i sängen.
 
Satt och mös med Jolly iallafall, han stod med rumpan mot mig när jag satt på boxkanten så jag låg med huvudet och armarna på hans gump :) hihi mysigt. Han fes inte iallafall ;) Synd att han inte kan ligga i boxen de hade varit så mysigt om han lagt sig så man kunnat sitta hos honom. Som jag och sara gjorde för nån dag sen hemma hos Katarina med en av hennes hästar :)
 
Jolly fick gå lite lätt i skogen idag, pigg som en lärka men han fick ett pass där han  inte gjorde av med energi så det ska han få göra lite imorgon.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: