erikajoyisabella

Besökstoppen

2012-09-11
20:57:28

Jolly här

Hej.
Idag kom matte springande ut till mig i hagen och vinkade , jag blev så glad att jag sprang mot henne och möte henne på vägen.
Hon såg ut att må lite bättre idag men ändå ledsen.
Men hon och Pierre pratar och har faktiskt det bra, hon hade fått ligga i hans famn idag igen. Det kände jag på doften.

Iallafall idag fick jag röra på mig :) blev skogen med Sara och Tico. Jag skrittade bara och trava lite. Men det var skönt i med att jag ändå stått två dagar. Fast det gör inget. Matte är ledsen. Igår morse var hon så trött när hon kom att hon la i min box och halvsov. Mysigt tyckte jag men inte kul när hon är ledsen!

Aja jag mår bra iallafall. :)

Gnägg Gnägg
/Jolly

Kommentarer:

sv: Precis!

2012-09-12 @ 06:36:57
#2: Julia

Hejsan :)
Ställ jätttegärna någon / några frågor i frågestunden :)

Svar: Ska kika in så fort jag har ti d.)
Erika Svensson

2012-09-12 @ 07:24:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: